

Zdejmowalny kołnierz ułatwia montaż żarówek w lampach do których dostęp jest utrudniony.
Specyfikacja techniczna:
Żarówki mają wbudowane filtry CAN-BUS, dzięki czemu nie powinny powodować błędów na komputerze pokładowym.
Termoregulacja żarówki LED przy użyciu nowoczesnych, silnie termoprzewodzących miedzianych pasków jest jak dotąd jedną z najlepszych i najmniej awaryjnych metod chłodzenia samochodowych żarówek LED.
Tego typu system chłodzenia to m.in.:
Systemy chłodzenia wielu dostępnych na rynku modeli zamienników żarówek H1 wykorzystują radiator umieszczony za kołnierzem żarówki, którego rozmiar często uniemożliwia domknięcie osłony uszczelniającej na obudowie lampy samochodowej, a zarazem dyskwalifikuje montaż żarówek LED w lampie samochodowej.
Nasz innowacyjny system chłodzenia opiera się na wykorzystaniu giętkich pasków wykonanych z najwyższej jakości elastycznej miedzi, które można dowolnie uformować we wnętrzu obudowy lampy samochodowej.
Paski można z powodzeniem ułożyć wokół zewnętrznej strony odbłyśnika lub soczewki samochodowej, lub wygiąć w stronę przeciwną do mocowania żarówki jeśli w obudowie lampy jest wystarczająca ilość miejsca.